Rounded Rectangle 1instagram
Інтернет-магазин
ВИРОБНИКА SALITA
Київ, вул. Нагірна, 12
Лук'янівська
Офіс / Шоу-рум
Пн-Пт: 9-18 / Сб: 10-17
Кошик покупок (0)
У кошику порожньо!

Офісні меблі: секрети довгої служби

Коли ви купуєте офісні меблі, про що ви думаєте в першу чергу? Можна сказати практично зі 100% упевненістю, що перше, про що думає щасливий володар нових меблів для офісу, це те, що своїм прекрасним зовнішнім виглядом вона буде радувати вічно (або як мінімум років 50!). Але що виходить насправді: на стільницях офісних столів швидко з'являються подряпини, тканинні сидіння стільців брудняться, а шкіряний диванчик тьмяніє і покривається маленькими тріщинами. Що ж виходить, «термін життя» меблів не такий вже і тривалий? Зовсім ні, просто за нею неправильно доглядали! Так, так, саме правильний догляд допоможе максимально продовжити експлуатаційний термін меблевих виробів і збереже їх в ідеальному стані, щоб вони радували відвідувачів і зворушували погляд дбайливих співробітників. Які ж правила експлуатації офісних меблів вам потрібно знати?

Правило 1. Грамотна розстановка

Якщо розстановкою меблевого гарнітура в вашому офісі буде займатися не професійний дизайнер, який в точності знає, куди і які меблі слід поставити, а ви самі, тоді вам потрібно врахувати наступні нюанси:

  • Встановлювати меблі потрібно тільки на рівну поверхню. Якщо у вас в якості підлогового покриття використовується ковролін, то меблі ви також можете встановлювати на нього (звичайно ж, якщо ви не збираєтеся в найближчі рік-два міняти ковролін);
  • Предмети меблів ні в якому разі не повинні стояти впритул до нагрівальних елементів (радіаторів, конвекторів, масляним обігрівачів). Оптимальна відстань до таких елементів повинна становити не менше 1 метра;
  • Розставляйте елементи меблів так, щоб відстань між ними була не менше 70 сантиметрів (в іншому випадку користуватися таким нагромадженням меблів буде дуже незручно, та й вигляд інтер'єру буде залишати бажати кращого).

Правило 2. Правильна вологість і температурний режим

Запам'ятайте, що приміщення, в якому є офісні меблі, ні в якому разі не можна піддавати екстремальним або контрастним перепадів температури і вологості. Ідеальними «умовами» прийнято вважати такі показники:

- вологість в межах від 66 до 85%;

- температура повітря не менше +10 і не більше + 40 градусів за Цельсієм.

Якщо вищевказаний режим не буде дотримуватися, то повірте, вже в самому найближчому майбутньому ви помітите на своїх меблів в офісі наслідки від розтріскування, розсихання і розшарування. Фасадні деталі вже точно «не переживуть» такого і швидко втратять естетичність і привабливість свого зовнішнього вигляду, не кажучи вже про довговічність.

Правило 3. Робимо правильне навантаження

В даному випадку мається на увазі, що внутрішнє наповнення всіх поличок (в офісному шафі, в столі для керівника, в комоді і т.д.) повинно бути рівномірним. Це означає, що розкладати важкі книги, папки з документами та інші потрібні для вас канцелярське приладдя слід з урахуванням їх ваги: ​​наприклад, важкі книги повинні зайняти своє місце на нижніх полицях, а рамки з фотографіями, грамоти, цінні статуетки та інші легкі предмети краще всього розмістити на верхніх полицях. При цьому враховуйте, що папки з важливою і регулярно використовуваної інформацією завжди повинні бути під рукою, тому доцільно покласти їх або в верхню полицю столу, або безпосередньо на край столу.

Правило 4. Захищаємо поверхні
  • Ніхто не сумнівається в тому, що ви стежите за чистотою і регулярно робите прибирання. Але є одне питання - що ви робите для того, щоб зберегти меблі в чистоті і сухості? Адже якщо на поверхні (як правило, не завжди видимій) буде накопичуватися рідина, то зросте ймовірність здуття верхнього шару. Так що не нехтуйте позапланової прибиранням.
  • Дерев'яні і скляні поверхні вимагають різних методів збирання. Так, скляні елементи (стільниця, полки в шафі) не можна протирати зі спеціальними засобами. Що стосується дерев'яних елементів меблів або предметів зі шпонованим покриттям, то для їх чистки слід використовувати бавовняну тканину.
  • Шкіряні меблі в офісі - це завжди символ високого статусу і витонченого смаку. А для того, щоб вона завжди мала ідеальний зовнішній вигляд, за нею також слід доглядати із застосуванням спеціальних препаратів, до складу яких не входить згубний для шкіри ацетон і розчинники. Щоб оновити злегка потріскану шкіряну поверхню, використовуйте спеціалізований крем, який допоможе повернути первісний блиск і захистить поверхню від впливу різних зовнішніх факторів.
  • Якщо ваші офісні меблі містять нікельовані і металеві елементи, то прибирати пил і інші забруднення з них слід за допомогою миючих засобів, що не містять абразиви.
  • Меблі з тканинною оббивкою потрібно регулярно чистити. Для цього ви можете скористатися послугами клінінгових компаній, які дбайливо видалять всі забруднення, або ж самостійно очистити їх за допомогою м'якої губки, змоченою в спеціальному миючому розчині. Важливо підібрати правильне миючий засіб під ваш тип тканини і розбавляти його згідно з інструкцією!

І, нарешті, найважливіше правило - завжди вибирайте тільки якісні меблі. Якщо ви плануєте купити меблі в офіс в Києві, то вибирайте компанії, що займають лідируючі позиції на ринку України (до таких належить ТМ «Salita») - тільки так ви можете бути впевнені, що ваша меблі прослужить вам не одне десятиліття. А завдяки регулярному догляду з вашого боку, її привабливий зовнішній вигляд вже ніщо не зіпсує.