Офісні меблі від виробника
Офіс / Виставка меблів
Понеділок-п'ятниця з 9:00 до 18:00
Наші переваги
на заміри і 3D-проект
меблів 20 років
Інформація від виробника!
У 2015 році ми почали розробляти нову серію офісних меблів PROMO в чотирьох варіаціях. Дуже швидко наші меблі стали популярними і мають попит серед наших клієнтів. Тому розробка цих серій триває до цих днів. Головна відмінність серій - це форма каркасів. Нижче описано детально про кожну серії в порядку зростання ціни.
1) PROMO NEW. Ця серія виготовлена повністю з ламінованого ДСП. На вибір ми пропонуємо дві товщини ДСП: 18 і 36 мм. Ця серія найнижча в ціновій категорії Промо на відміну від металевих серій PROMO T,- R, -Q.
2) PROMO T, R, Q має металеві каркаси різних форми. Зріз труби каркаса 50*25 мм. Використовуються 2 траверси (труби-база під стільницю) зріз яких 30*30 мм. Стільниця виконана в двох товщинах на вибір: 18 або 36 мм. Серійна довжина стільниці на вибір: 1000, 1200, 1400, 1600 мм. Ширина стільниці 700 мм.
3) PROMO TOP MANAGER T, R, Q - серія офісних меблів розроблена для топ-менеджерів і керівників. Головна відмінність PROMO ТОП від PROMO це розмір столів. Столи збільшені по ширині і довжині. Для стійкості таких столів в каркасах використовується не 2, а 3 траверси. Серійна довжина стільниці на вибір: 1600, 1800, 2000 мм. Ширина стільниці 800 мм.
Відмінності серії:
Сертифікати якості матеріалів:
Особливості серій
Наша пропозиція включає колекції від економ до бізнес класу. На вибір ми пропонуємо різні елементи в стилях класика, хай-тек, мінімалізм і сучасний.
При виробництві меблів для персоналу використовуються перевірені матеріали: ДСП, ЛДСП, скло, алюмінієвий профіль, сталь та ін.
Усі висувні елементи доповнені функціональної і надійною фурнітурою.
Найчастіше успіх компанії залежить не тільки від якості продукції і професіоналізму її співробітників, але і від таких, здавалося б, незначних деталей, як інтер'єр робочого приміщення. Недарма відома мудрість говорить, що «по одягу зустрічають», і перше враження про організацію складається саме за зовнішнім виглядом її «вітальні»: офісу керівництва, кімнати для переговорів і т.д. Адже надійна і процвітаюча компанія в Києві не тільки подбає про комфорт потенційних клієнтів, але також забезпечить сприятливі умови роботи для своїх співробітників. І довіра до організації, чиє керівництво не може дозволити собі навіть купити меблі для персоналу, відразу падає практично до нуля.
Зрозуміло, всі переваги стильного інтер'єру робочого місця можна розглядати тільки в тандемі з хорошим ремонтом і якісною внутрішньою обробкою приміщення. Адже нові меблі на тлі обшарпаних стін викличе лише мовчазне здивування, а різношерсті побиті часом столи і стільці зведуть до мінімуму всі враження від будь-яких дизайнерських вишукувань.
Отже, яку ж роль в успішній роботі компанії відіграють офісні меблі для персоналу?
- Підсвідома схильність клієнта до плідної роботи.
Зрозуміло, приймати доленосне рішення він буде виходячи з безлічі об'єктивних факторів. Однак будь-яка людина підвладна емоціям, і його переваги нерідко є вирішальним аргументом на користь того чи іншого рішення. Адже якщо клієнт спочатку подумав «Мені тут не подобається», то переконати його в такому ставленні вже практично неможливо. - Статус компанії.
Адже щоб в нещадних умовах ринкової конкуренції залишитися «на плаву» і завоювати довіру потенційних клієнтів потрібно не просто відповідати якимось стандартам, але і бути практично бездоганним. І застарілі меблі для персоналу може стати тут свого роду «Ахіллесовою п'ятою», яка змушує компанію (при інших рівних) скромно плентатися за успішними конкурентами. - Ділова обстановка.
Насправді правильно підібраний інтер'єр в сукупності із загальним дизайном приміщення сприятливо впливає на результат ділових бесід і важливих переговорів. Адже за допомогою кольорової палітри, освітлення, форми навколишніх предметів і грамотного розподілу простору можна викликати у присутньої там людини певні емоції і сформувати потрібний вам настрій.
Офісні меблі для персоналу і продуктивність роботи компанії
- Не варто забувати також про такі «внутрішні» фактори, як відносини всередині колективу, правильна мотивація співробітників і особиста зацікавленість останніх в успіху компанії. Адже якщо людина бачить, що керівництво дбає про нього і робить все можливе для створення найбільш комфортних умов праці, то і до своїх обов'язків працівник ставиться з набагато більшою відповідальністю. Тут знову-таки варто згадати основу будь-яких міжособистісних відносин: «Що посієш, те й пожнеш».
- Без сумніву, будь-якій людині приємно користуватися сучасними зручними офісними меблями, коли в кінці робочого дня більш комфортне робоче місце сусіда не викликає у інших співробітників прихованого роздратування. Відповідно, в добре обладнаному приміщенні і робочий процес протікає більш продуктивно, і конфліктів всередині колективу виникає значно менше.
- І нарешті, правильно підібраний інтер'єр є також одним з прихованих чинників зниження «плинності» на виробництві: адже коли співробітникам комфортно протягом усього робочого дня, у них виникає менше приводів втекти до конкурентів, прихопивши з собою часточку вашої комерційної таємниці. При цьому купити офісні меблі для персоналу на Україні тепер можна безпосередньо з робочого місця: на сторінках даного інтернет-каталогу ви зможете підібрати модель відповідно до архітектури приміщення, стилем його внутрішнього оздоблення і вашими фінансовими можливостями. Крім того, вибір конкретних моделей і варіант розстановки меблів в офісі можна обговорити з персоналом, що позитивно позначиться на ставленні працівників до керівництва і створення дружньої обстановки всередині колективу.